درد مفاصل پا و دست

درد مفاصل ,درد مفاصل دست,درد مفاصل انگشتان دست,درد مفاصل پا,درد مفاصل زانو,درد مفاصل انگشتان,درد مفاصل و ماهیچه ها,درد مفاصل و استخوان,درد مفاصل دست در بارداری,درد مفاصل دست و پا,درد مفاصل دست راست,درد مفاصل دست و پا نشانه چیست,درد مفاصل دست چپ,درد مفاصل دست و پا در بارداری

درد مفاصل

توضیحاتی در مورد درد مفاصل

اگر مفصل شما درد می کند، بدون اینکه دلیل آن را بدانید و یا علائم عجیب و غریبی همراه با درد مفاصل مشاهده می کنید، باید سریعا پیگیر یافتن علت آن باشید. در موارد نادر، درد مفاصل نشان دهنده ی بروز یک مشکل جدی در بدن مانند یک بیماری مسری جنسی و یا یک اختلال خود ایمنی است.

درد مفاصل

اگر جایی از بدنتان زخمی شود و آن را به خوبی تمیز نکنید، در صورتی که زخم نزدیک مفصل باشد، می تواند توسط باکتری هایی مانند استافیلوکوکوس اورئوس و یا استرپتوکوک آلوده شود و باعث آرتریت عفونی گردد. اگر متوجه ورم شدید و درد در ناحیه مورد نظر و تب و لرز گشتید، باید علت آن را پیگیری کنید. شایع ترین مفصلی که آسیب می بیند، مفصل زانو است، اما باسن، مچ پا و مچ دست نیز آسیب پذیرند. در صورت ابتلا به این مشکل، ممکن است به آنتی بیوتیک داخل وریدی نیاز پیدا کنید. همچنین ممکن است نیاز باشد پزشک چرک مفصل را تخلیه کند. آرتریت سپتیک یا عفونی در صورت عدم درمان، می تواند به عفونت تمام بدن منجر شود که کشنده است.

علت درد مفاصل

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.